Tuesday, October 27, 2009

sekilas~


..disebabkan geram tak dapat solve probs Siebel nih (keje aku pakai apps ni), so aku continue upd8 entry. hee.

Jumaat

aku lepak KLCC ngn Kak La! haha. memang gile kentang tiap2 minggu dating ngan minah nih. walhal memasing muke punye la penuh kepenatan.. mane taknye, siang keje, malam berjimbe! haha. slack dow takde Ateh aka Ain Nodin. waaa rindu sama minah tersebut! huhuk.

K, ape kitorang wat? ape g, layan papedem ar weh! ok, 'papadom' to be exact k (kang tak pepasal org DBP attack aku. hehes. ceh prasan). ok, dah ar kitorang masok wayang a bit late, ye r, prot mau kasik kenyang duluh. kang memekak lak wat okestra tak dikehendaki. heh. k ar, cite ni bagi aku genre santai la kan. tapi cam over gile~ tak mungkin arh ade ayah yg gile protective cam Afdlin Shauki dalam cite tuh. susa gak nak berpacaran jika memiliki ayah sebegituh. hehes.

Kak La bergelak ketawa mengilai2 berekor2 sesuke ati. aku? gelak gak, tapi sian ngn orang seblah aku. ok, mat saleh la kan. aku suspek die paham bm, tapi cam tak je. sebab die just gelak2 time part klaka yang nampak jelas cam perbuatan la. tapi kalo dialog2 klaka die tak gelak pon (aku tgk wyg ke tgk die weh? haha). da ar takde subtitle.. pity him. hehe

Sabtu

siangnye, aku g PPUM lawat kawan. Ni Cekpah la ni aka Sharifah Fareeza Syed Othman (suke plak aku sebut name penuh ko weh.. hehe). Beliau sgt berkobar2 mahu mengajak aku g sane. ok, lawat member, sian die. Mungkin tensen pasal belajar. so, kat cni aku cam nak bebel jap ar, if ade pape probs, at least get someone to hear it la. tak elok simpan sorang2. macam aku, sesape yg aku ngah rapat time tu memang kene tadah tinge ar aku dok cite probs. haha. sorry tapi tu cara paling berkesan ar so far. hehe.

malam, aku g lepak Cheras ngn Wani, Ash, Thana. Ade makan2 sempena deepa-raya. sape taknah weh makan pree? haha.

malamnye, aku mengalami kesakitan perot yang amat sangat. pasal pe? kombinasi berikut la kot:

sotong kangkung + tahu bakar + megi goreng + horlick ais + limau ais + epal asam boi.

hahahaha. cekpah la nih! warghhh gile dow. 2 orang tapi makan cam set utk 3. gile! mane tak terkejut perot gua! haha. tobat2 tanak wat g.. hehe. tapi kalo ade orang payung g? waduh2. hee

Ahad:

ade tournament Bowling plak under Pernec nih kat Flamingo. aku join jah! da kate fully sponsored kan~ hehes. Aku team ngn Eddin, Epin n kak Shida. dah game yg final baru la point aku kaw2 punyer.. hehes. teringat plak main ngn member2 ukm duluh. argh! rindu gile! (nenong~ nenong~ bunyik ambulans. hehes)

so, aku dah tunaikan kewajipan ar tulih kat cni. even takde sape pon soh, aku tulih gak. ahh ape aku bebel ni? *mengong*

5 comments:

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

ooo pi ngan si Dila Terkejal tu yer!!! ko jaga2 jgn terjangkit sudah!! hahahaha!!

nisa ~ shasha said...

ye! aq sekali lg jelesi sbb outing ko satu pn xsebut nama aq! hahaha..

Ain bintu Amir said...

Mofer:
haha. so far aku mmg pakai mask tiap kali jumpe dila~ wakaka =D

nisa:
ekekeke.. jgn mara weh. nnti cpt tua.. ahaks ;p

diLa said...

wOi mOhfer!!
konghajO giler!!
waa..suke suke ckp aku terejal.
siap ko kalo ku jumpe!

Ain bintu Amir said...

haha.
biase la apak nak gurow2 ngn anak.
wakakaka :P
biase aku dgr 'terejal' weh.
mane la mofer ni menambah terKejal. haha :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...